Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Szállítási, fizetési információk

A déli 12 óráig leadott rendeléseket még aznap csomagoljuk és a következő 1-2 munkanapra várható az érkezése.

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi, súlyhatár 1db csomagra max. 40kg. Szállítási díjaink az ország egész területén egységesek. 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 

  • utánvétellel 1400,-Ft

  • előre utalás esetén 1200,-Ft

Átvétel egy "GLS CsomagPontban" 1100Ft/csomag bármely fizetési mód választása esetén.

A csomag maximális mérete: 42x51x39cm lehet, maximális súlya:20kg lehet.

Csomagpont kereső:  http://www.csomag.hu/csomagpont-kereso

Átvételi lehetőség üzletünkben: ingyenes.

9028 Győr József Attila utca 27. Üzletünkben bankkártyával is fizethet.


14.900Ft feletti rendelés esetén a szállítás 0,-Ft


Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. 

Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a Futárcég hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

Az olajlerakat.hu webáruházban megrendelt termékek szállítás díja Magyarország területén tartalmazza a csomagolás költségét is.

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A megrendeléskor egy olyan szállítási címet kell megadni, ahol a várható szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1-2 munkanap) napközben, 8.00-18.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt! Kényelmesebb megoldás ha GLS CsomagPontra kéri a szállítást és a küldeményét 5 munkanapon belül egy Önnek megfelelő időpontban átveheti. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni Ügyfélszolgálatunkkal.

Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor a munkatársunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a Futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a Futár újra megkísérli a csomag kézbesítését. FONTOS! A futár csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás!

Bővebb információkat az Általános szerződési feltételek menüpont tartalmaz.